Sanjati da stoji pred Allahom dž.š.

Poznati učitelj Ebu Sad, radijallahu anhu, rekao je: - Ko sanja da je stao pred Uzvišenog Allaha dž.š. i da ga Allah dž.š. posmatra, ako je taj što sanja dobra osoba, njegov san je san milosti, a ako nije dobar, treba da se pripazi obzirom da je Uzvišeni rekao: "...na dan kada će ljudi stajati pred Gospodarom svjetova..." Ako pak osoba sanja da je Allah dž.š. doziva to znači da će je On počastiti svojom blizinom i da će učiniti da je ljudi zavole. ("I mi smo ga Sebi približili da čuje naše riječi"). To isto važi i za osobu koja sanja da pred Uzvišenim Allahom čini sedždu ("Učini sedždu i približi se (Allahu dž.š.)"). Ako neko sanja da Allah dž.š. s njim razgovara iza zastora, to znači da je njegovo vjerovanje dobro, da je povjerljiv i da će mu ojačati ugled. A ako neko sanja da Allah dž.š. s njim razgovara bez ikakvog zastora između sanjača i Allaha dž.š., to znači da on u svom vjerovanju ima nekakvu grešku, shodno kur'anskom ajetu: "Čovjeku nije dato da Allah govori s njim osim putem objave ili iza zastora...". Ko sanja da srcem vidi Njegovu veličinu, i da ga je On - neka je Uzvišen - približio sebi i ukazao mu počast i oprostio mu, ili da mu je vršio obračun i obradovao ga, bez da pred očima ima ikakav lik, to znači da će on na Kijametskom danu sresti Uzvišenog Allaha. Isto tako, ako neko sanja da mu Allah dž.š.obećava oprost i milost, to obećanje je ispravno i u to nema nikakve sumnje, jer Allah dž.š. ne krši obećanja. Međutim tu osobu koja to sanja, zadesiće belaji, bilo da je u pitanju zdravlje, bilo izdržavanje, dok god je živ. Ako neko sanja da ga Allah dž.š. savjetuje, prestaće da čini ono čime Allah dž.š. nije zadovoljan, shodno riječima Uzvišenog: "On vas savjetuje da biste prihvatili pouku". Ako neko sanja da ga je Allah dž.š. odjenuo nekim predmetom, to mu je briga i bolest dok je živ, ali je obavezan da na tome puno zahvaljuje. Kazuje se da je neki čovjek sanjao da ga je Allah dž.š. odjenuio sa dvije: haljinke i on ih odmah obukao, pa je za san pitao Ibn Sirina, koji mu je rekao: - Pripremi se za belaje! - Uskoro je taj čovjek obolio od gube i bolovao je od nje sve do svoje smrti. Ko sanja da je zapao u neopisivu svjetlost, neće imati koristi od svojih ruku dok god je živ. Ako neko sanja da ga Allah dž.š. oslovljava njegovim ili nečijim drugim imenom, postići će napredak i pobijediće svoje neprijatelje. Ako neko sanja da mu Allah dž.š. daje nešto od dunjalučkih dobara, to su mu belaji koje će imati i kojima će zaslužiti Njegovu milost. Ako neko sanja da se Allah dž.š. naljutio na njega, to ukazuje na to da su njegovi roditelji ljuti na njega, a ako sanja da su mu se roditelji naljutili na njega, to ukazuje da se Allah dž.š. naljutio na njega, shodno Njegovim riječima: "Budi zahvalan Meni i roditeljima svojim." U predaji jednog habera stoji: "Allahovo dž.š. zadovoljstvo je u zadovoljstvu roditelja, a Allahova dž.š. ljutnja je u ljutnji roditelja." Takođe se veli: Ko sanja da se Allah dž.š. na njega rasrdio - past će sa neke visine, shodno riječima Uzvišenog: "a koga snađe moja srdžba nastradao je..." Ako pak sanja da pada sa nekog zida ili iz vazduha ili sa brda to ukazuje na to da se Allah dž.š. na njega rasrdio. Ako neko sanja da je pred Allahom dž.š., na nekom mjestu koje mu je poznato, u tom mjestu će zavladati pravda i izobilje i propašće nasilnici tog mjesta, a biće potpomognuti oni kojima je nasilje učinjeno. Ako neko sanja da gleda u Allahovo dž.š. prijestolje (Kjurs), postići će blagodat i milost (od Allaha dž.š.). Ako neko sanja neki lik ili sliku, pa mu bude rečeno: - To je tvoj bog!, ili on bude mislio da je to njegov bog, pa ga počne obožavati i sedždu mu činiti, pretpostavljajući da je to istina, ta osoba je ogrezla u lažima. Ovakav san je san osobe koja izmišlja laži o Allahu dž.š.. Ako neko sanja da huli na Allaha dž.š. ta osoba ne priznaje blagodati koje mu Silni i Uzvišeni Gospodar daje i ona nije zadovoljna sudbinom koju joj je On odredio.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar