Sanjati kofu


Kofa -  simbolizira čovjeka koji spletkama stiče imetak. Ako neko sanja da kofom iz bunara vadi vodu i da je sipa u svoju posudu, to znači da on spletkareći zara­đuje imetak; ako je vodu iz kofe prosuo izvan svoje posude, to znači da se taj imetak neće dugo zadržati u njega, da će ga nestati i da od njega neće biti koris­ ti; ako je tom vodom zalijevao svoj vrt, to znači da će se tim imetkom okoristiti njegova žena, a on će se okoristiti od svoje žene; i ako mu vrt dadne plod, to zna­ či da će mu žena roditi dijete. Ako neko sanja da sa starog bunara napaja ljude ili životinje, to znači da je on čovjek koji čini dobra djela, srazmjerno tome koli­ ko je napajao, i on je kao pastir koji napaja svoje stado. Ako neko sanja da sa sta­ rog bunara napaja životinje, to znači da će se on sporiti zbog nečeg vjerskog ili svjetskog, zavisno od toga koliko je napajao. Ako neko sanja da kofom vadi vodu za sebe lično, to znači da će on naporom i trudom postići ovosvjetskih dobara srazmjerno količini vode koju je izvadio. Allahov Poslanik s.a.v.s. je rekao: "Sanjao sam da sam na bunaru i da iz njega cr­ pim vodu crnom stadu. Zatim je kofu uzeo Ebu Bekr i zahvatio jedanput ili dva­ put, a njegovo zahvatanje vode bija še nejako - neka mu se Allah smiluje. Zatim je kofu uzeo Omer ibn El-Hattab. Kofa se u njegovim rukama povećala, a crno stado se pomiješalo s bijelim. Nisam vidio nadarena čovjeka koji pravi čudo kao Omer ibn El-Hattab." Priča se da je neki čovjek došao Ibn Abbasu i rekao mu: - Sanjat) sam da sam spustio kofu u bunar i napunio dvije trećine kofe. - Nato mu je Ibn Abbas rekao: - Ti si odsutan od svoje porodice već 6 mjeseci, a kod kuće ti je ostala trudna žena, koja će ti roditi sina. - Na osnovu čega to tako tumačiš? - upita ga čovjek, a on odgovori: - Bunar simbolizira ženu. Radosna vijest koja je u vezi s bunarom bio je Jusuf a.s., te sam stoga zaključio da je u pitanju muško dijete. Dvije treći­ne kofe su dvije trećine trudnoće (6 mjeseci), a preostala trećina ostaje do kraja trudnoće. - Nato mu je čovjek rekao: - Rekao si istinu! Ja sam već dobio pismo da mi je žena već 6 mjeseci u drugom stanju.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar