Šta su rekli selektor Baždarević i kapiten Džeko nakon utakmice sa Grčkom

Šta su selektor i kapiten naše reprezentacije rekli nakon utakmice sa Grčkom i pored toga što su bili vidno razočarani.


Selektor Baždarević je rekao "Igrači su zaslužili pobjedu. Ovaj gol što smo primili nam je teško pao. Pobjeda je trebala biti naša, nasjeli smo na provokacije. Tražio sam od igrača da sačuvaju loptu, rezultat je bio u našu korist. Sudija se treba sramiti svog suđenja, koje je bilo tendeciozno. To je spriječilo naše igrače da igraju agresivnije. Nadam se da ćemo Grke sportski dočekati, a ne ovako kako smo mi dočekani", izjavio je vidno nezadovoljni i razočarani Baždarević. 


Kapiten Džeko je rekao: "Osjećam se kao da smo 3:0 izgubili. Gledajući generalno cijelu utakmicu nisu zaslužili, ne bod, niti da izgube 1:0 nego su zaslužili da bude tri ili četiri na prema nula za nas. Ali, nema veze. Idemo dalje. Hvala im na ovom negostoprimstvu. Ja ih jedva čekam u Zenici. Iskreno. Bez veze mi je dao crveni karton. Ne znam zašto. Kaže da sam ja počeo sve to, a ustvari ja sam jedini bio na podu tako da ne vidim kako sam ja mogao početi sve", rekao je Džeko.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar