Sanjati biser

Biser - Nanizani biser simbolizira Kur'an i znanje. Ako neko sanja da ispravno buši biser, to znači da on pravilno tumači Kur'an.Ako neko sanja da biser proda¬ je ili da ga guta, to znači da on zaboravlja Kur'an.Rečeno je i ovo: Ako neko sa¬ nja da prodaje biser, to znači da će steći znanje i da će ga širiti među svijetom.Ako neko sanja da stavlja biser u usta, to ukazuje na njegovu dobru vjeru. Ako neko sanja da iz usta prosipa biser, koji ljudi uzimaju, ali ga on ne uzima, to znači da on dijeli korisne savjete.Rečeno je: Ako muškarac sanja da je dobio zrno bisera to znači da će se oženiti ili da će uposliti slugu.Rečeno je i ovo: Biser simbolizira dijete, shodno riječima Uzvišenog: "Služiće ih vječno mlada posluga, - da ih vi¬ diš, pomislio bi da su biser prosuti". Posuđivanje bisera simbolizira dijete koje ne¬ će dugo živjeti. Vađenje biserja iz dubine mora ili iz rijeke, simbolizira dobijanje halal imetka od strane vladara.To takođe može da simbolizira dobijanje nasljed¬ stva; za upravitelja - dobijanje uprave; za učenjaka -sticanje znanja; i za trgovca - zaradu.Biser takođe simbolizira savršenstvo i ljepotu. Ako neko sanja da drvetom buši biser, to znači da će imati spolni odnos s osobom s kojom po šeriatu ne može stupiti u brak.Ako neko sanja da je progutao biser, to znači da on ne želi da posvjedoči istinu. Ako neko sanja da žvaće biser, to znači da on ogovara lju¬de.Ako neko sanja da je iz stomaka povratio biser, da ga je zatim sažvakao i po¬ novo progutao, to znači da on vrijeđa i ogovara ljude.Ako neko sanja da je iz mora izvadio mnogo bisera, to znači da će od vladara dobiti halal imetak.Ako neko sanja da broji biser,to znači da će ga zadesiti neka poteškoća. Ako neko sa¬nja da je ključem otvorio riznicu i da iz nje vadi dragulje, to znači da on pita uče¬ nog čovjeka obzirom da učenjak simbolizira riznicu a pitanje simbolizira ključ.Ovakav san može da simbolizira i ženidbu ženom koja će roditi lijepo dijete.Ako neko sanja da biserje baca u rijeku ili bunar, to znači da on ljudima čini dobro ne¬ ko. Ako neko sanja da razdvaja bisere od školjki, da uzima školjke a baca bisere, to znači da on pljačka grobove.Veliki biser, ako se sanja, ima bolje značenje od malog bisera. Krupno biserje može da simbolizira i duge kur'anske sure. Nenanizani biser simbolizira dijete. Bušeni biser simbolizira robinje.Prosuti biser sim¬bolizira lijep govor.Razne vrste bisera takođe mogu da simboliziraju strasnu lju¬bav prema ženama i djeci. Priča se da je neki čovjek došao Ibn Sirinu i rekao mu: - Sanjao sam dvojicu lju¬di da u usta stavljaju biser, pa je jedan od njih iz usta vadio sitniji biser od ono¬ ga koji je stavio u usta a drugi čovjek je vadio krupniji. - Nato mu je Ibn Sinn rekao: - Čovjek koji je iz usta vadio sitniji biser sam ja, jer ja govorim ono što ču¬jem,a čovjek koji je iz usta vadio krupniji biser simbolizira Hasan el-Basrija i Ubadea koji govore više od onoga što čuju. Neka žena je došla Ibn Sirinu i rekla mu: - Sanjala sam da u krilu imam dva bi¬sera jedan veći a jedan manji, pa me je moja sestra zamolila da joj dam jedan bi¬ ser i ja sam joj dala onaj manji. - Nato joj je Ibn Sirin rekao: - Ti si naučila dva kur'anska poglavlja, jedno duže a jedno kraće, i svoju sestru si poučila kraćem poglavlju. - Istinu si rekao - rekla je žena. - Ja sam naučila suru El-Bekare i su¬ru Ali- Imran, pa sam svoju sestru poučila suri Ali Imran. Neki čovjek je došao kod Ibn Sirina i rekao mu: - Sanjao sam da gutam biserje a potom ga bacam. - Nato mu je Ibn Sirin rekao: - Ti učiš Kur'an napamet, i sve što naučiš, to zaboraviš i zapustiš. Boj se Allaha zbog toga! Neki drugi čovjek je došao kod Ibn Sirina i rekao mu: - Sanjao sam da bušim bi¬ ser. - Ibn Sirin mu je nato rekao: - Imaš li ti majku? - Imam - reče čovjek - ali je ona odvedena u ropstvo. - Jesi li ti kupio kakvu robinju? - upitao je Ibn Sirin. -Jesam - rekao je čovjek, a Ibn Sirin mu je tada rekao: - Boj se Allaha! Ta robinja je tvoja majka. Neki drugi čovjek je Ibn Sirinu ispričao sljedeći san: - Sanjao sam da gazim bi¬ serje. - Ibn Sirin mu je rekao: - Biserje ti simbolizira Kur'an, a ti ne bi smio Kur'an da bacaš pod noge! Neki drugi čovjek je došao Ibn Sirinu i rekao mu: - Sanjao sam da su mi usta puna biserja i da ga ja držim u ustima i ne vadim ga. - Nato mu je Ibn Sirin rekao: - Ti znaš dobro učiti Kur'an, ali ga ne učiš. - Istinu si rekao - potvrdio je čovjek. Neki drugi čovjek je Ibn Sirinu ispričao sljedeći san: - Sanjao sam da na jednom uhu, na ime minđuše, imam biser. - Ibn Sirinu je rekao: - Boj se Allaha! Ti nep¬ ravilnom melodijom učiš Kur'an. Neki, pak, drugi čovjek je došao Ibn Sirinu i rekao mu: - Sanjao sam da iz usta prosipam biserje, koje su ljudi kupili, a ja nisam. - Nato mu je Ibn Sirin rekao: -Ti si pripovjedač i ne radiš ono što govoriš.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar