Sanjati šljem i kacigu


Šljem i kaciga - ko sanja da je na glavu stavio šljem ili kacigu - biće siguran od gubitka imetka i postići će čast i ugled. Rečeno je da skupocjena kaciga simbolizira bogatu i lijepu ženu, a ako nije skupocjena, simbolizira ružnu ženu. Rečeno je i to: Ko sanja da na glavi ima željeznu kacigu - postaće izuzetno uticajan. Allahov Poslanik s.a.v.s. je rekao: "Sanjao sam da imam neprobojan pancir, pa sam ga protumačio Medinom, i sanjao sam da pratim ovna, pa sam ga protumačio ispraćanjem (slanjem) odreda, i sanjao sam da moja sablja Zulfikar ima krzinu, pa sam je protumačio krzinom (slabošću) u vama, i sanjao sam zaklane krave, pa sam ih protumačio mojim poginulim drugovima (ashabima)". Oklopi koji štite podlaktice simboliziraju muškarce iz bliže rodbine. Ko sanja da ima oklope na podlakticama - ojačaće uz pomoć nekog od svojih bližih rođaka. Neki vele da to znači da će se družiti sa dva jaka i velika čovjeka, a to se može tumačiti i sinom i bratom. Ko sanja da na potkoljenicama ima željezne oklope - oni mu simboliziraju sina i snagu na putu.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar