Friedrich Nietzsche izreke i citati



  • “Najbolji način da se svaki dan započne dobro jeste da pri buđenju mislite na to ne biste li toga dana barem jednoga čovjeka mogli obradovati.” Friedrich Nietzsche

  • “Budite od onih koji unaprijeđuju svijet i čine ga boljim.”
  • “Da, ima u meni nešto neranjivo, nepokopljivo, nešto što raznosi stijene: To se naziva moja volja. To šutljivo i nepromijenjeno korača kroz godine. Hoće ići svojim putem na mojim nogama, moja stara volja; tvrda je srca njezin osjet i neranjiv.”
  • “Država laže na svim jezicima dobra i zla; i što god govorila, laže – i što god imala, ukrala je. Na njoj je sve lažno; grize ukradenim zubima, ljutica. Lažna je čak i njezina nutrina.”
  • “I nanese li ti neki prijatelj zlo, reci mu: Opraštam ti što si mi učinio; ali to što si sebi učinio – kako bih ti mogao to oprostiti!”
  • “Jesi li svom prijatelju čist zrak, samoća, kruh i lijek?”
  • “Ko ima zašto zbog kojeg živi, može se nositi s gotovo bilo kojim kako.”
  • “Ljubav prema Jednome ostavlja dovoljno prostora za mržnju prema mnogim drugima.”
  • “Najtiše riječi donose buru. Misli koje dolaze nečujna koraka upravljaju svijetom.”
  • “Ne vjeruj onima koji mnogo govore o svojoj pravednosti.”
  • “Ono što nas ne ubija, to nas ojača.”
  • “Šutnja je gora; sve prešućene istine postanu otrovne.”
  • “Tamo gdje su rase pomiješane, vrelo je velikih kultura.”
  • “Volim onog što živi da bi spoznavao.”
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar