Sanjati crnu boju kože


Crna boja kože - tumači se kao napuštanje vjere. Ko sanja da mu je pocrnilo lice a da na sebi ima bijelu odjeću - to znači da će mu se roditi kćer, shodno riječima Uzvišenog: "Kada bude neko od njih obradovan sa ženskom, pocrni mu lice...' Vladar pravovjernih El-Mehdi, neka mu se Allah smiluje, sanjao je da mu je lice pocrnilo pa se iz sna probudio uznemiren. Pozvao je Ibrahima ibn Abdullaha el-Kermanija, pa mu je on došao iz mjesta Sirdžana pa mu ispriča svoj san. A ovaj mu reče: - Rodiće ti se kćer, - i citirao mu prethodni ajet. Sljedeće noći mu se našla kćer, čemu se on obradovao i lijepo ga nagradio. Ko sanja da mu je lice pocrnilo i da mu je odjeća prljava - to znači da on laže na Allaha dž.š. Ko sanja da mu je lice boje crne prašine - njegov san ukazuje na njegovu smrt. Priča se da je neki čovjek došao kod Ibn Sirina i rekao mu: -Sanjao sam umrlog čovjeka koji je crn, i kupa ga jedan čovjek koji stoji na njemu. Ibn Sirin je odgovorio: - Što se tiče njegove smrti, to je napuštanje islama, a njegova crnina predstavlja njegov kapital, a onaj što ga kupa, to je neko ko mu podvaljuje u vezi sa njegovim imetkom. Priča se da je neki drugi čovjek došao Ibn Sirinu i rekao: - Sanjao sam kao da je neki čovjek obješen lancem s neba i da je pola njegova tijela crno, a pola bijelo, i da ima rep kao u magarca. - Pa mu je Ibn Sirin rekao: - Ja sam taj čovjek. Što se tiče bijele polovine mog tijela, to je moj vird koji učim u danu, a crna polovina je moj noćni vird, lanac na kojem visim, to je moj zikr koji se trajno diže od mene u nebo, a što se tiče repa, to je moj dug koji sam nasakupljao, i umrijeću dužan. - I desilo se tako kako je protumačio. Rečeno je: Ako hrabra osoba sanja da joj je lice pocrnilo,to znači da će ta osoba postati strašljivac, kukavica. Neki čovjek je došao kod Ibn Sirina i rekao mu: - Zaručio sam se sa jednom ženom, pa je sanjam u snu kao da je crna i poniska - a on mu reče: - Njena crnina je njen kapital, a njen nizak rast je njen kratak život, te nije prošlo malo vremena, zaista je umrla i on ju je naslijedio. Prenosi se da je Allahov Poslanik s.a.v.s. sanjao crnu ženu bujne raščupane kose koja kao da je izašla iz Medine i nastanila se u Džuhfi(mjestu između Meke i Medine). To je Vjerovjesnik s.a.v.s. protumačio da će se zaraza iz Medine prenijeti u to mjesto. Priča se da je neki čovjek usnio da je dobio na poklon nubijskog dječaka; kada je osvanuo, dobio je na poklon izvjesnu količinu uglja. Ko sanja da ga nadziru abesinske žene (crnkinje), to znači da će se nad njim nadviti neko dobro ili čast, zbog toga što ih je vidio, ali - od strane neprijatelja.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar