Sanjati košulju


Košulja - simbolizira čovjekovu situaciju u pitanju privređivanja, izdržavanja i vjere. Sve što se sanja u vezi sa košuljom, bilo da na njoj nešto nedostaje ili preostaje, odnosi se na navedeno. Rečeno je i to da košulja simbolizira radosnu vijest, shodno riječima Uzvišenog: "Ovu košulju moju odnesite i na lice mog oca je stavite, on će progledati, i svu čeljad svoju mi dovedite! - I kada karavana napusti Misir, otac njihov reče: - Ja zbilja osjećam miris Jusufov, samo ne recite da sam pomatušio. - Allaha nam; - rekoše oni - ti i sada kao i prije griješiš. - A kada glasonoša radosne vijesti dođe, on stavi košulju na lice njegovo i on progleda". Ko sanja da mu se košulja rasporila - rastaviće se sa svojom ženom. Ko sanja da je obukao košulju koja nema rukava - dobar je u vjeri, mada neće imati imetka i neće se moći posvetiti poslu, obzirom da su posao i imetak bogatstvo (svojina) ruku, kao i rukavi, a on ih nema. Ko sanja da mu je džep u košulje pocijepan - to ukazuje na siromaštvo. Ko sanja da ima mnogo košulja - on ima mnogo dobrih djela, za koja će na Ahiretu biti izuzetno nagrađen. Bijela košulja simbolizira vjeru i neko (drugo) dobro. Oblačenje košulje, a isto tako i džubeta, sa nekim nedostatkom ili bez nedostat ka, odnosi se na onoga koji to sanja. Ako žena sanja da je obukla novu, gusto tkanu (debelu) i prostranu košulju, to ukazuje na njeno dobro vjersko i dunjalučko stanje, kao i stanje njenog muža. Vjerovjesnik s.a.v.s. je rekao: - Sanjao sam da mi se ljudi pokazuju i da na sebi imaju košulje. Kod nekih su bile do grudi, a kod nekih su sezale niže. Pokazao mi se i Omer, čija se košulja vukla po zemlji. - Kada su ga upitali: - Čime ti to tu mačiš, Allahov poslanice? - on je odgovoro: - Vjerom (imanom).
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar