Sanjati ribe


Ribe - Priča se da je neki čovjek došao Ibn Sirinu i rekao mu: - Sanjao sam da za trpezom ja i moj sluga zajedno jedemo leđa i stomak neke ribe, - našto mu je Ibn Sirin rekao: - Provjeri ti svog slugu! On iskorištava tvoju porodicu. - Kada je čovjek provjerio slugu, ustanovio je da on čini nemoral u njegovoj porodici. Soljena pržena riba simbolizira odlazak na put u svrhu traženja nauke, ili druženje sa poglavarom, shodno riječima Uzvišenog: "A kada Musa reče momku svome: - Sve ću ići dok ne stignem do mjesta gdje se sastaju dva mora, ili ću dugo dugo ići! - I kad njih dvojica stigoše do mjesta na kome se ona sastaju, zaboraviše na ribu svoju, pa ona u more kliznu. A kada se udaljiše, Musa reče momku svome: - Daj nam užinu našu, jer smo se od ovoga našeg putovanja umorili. - Vidi! - reče on - kad smo se kod one stijene svratili, ja sam zaboravio onu ribu, sam šejtan je učinio da je zaboravim, da ti je ne spomenem, mora da je ona skliznula u more; baš čudnovato! - E, to je ono što tražimo! - reče Musa, i njih dvojica se vratiše putem kojim su došli, i nađoše jednog našeg roba kojem smo milost našu darovali i onome što samo Mi znademo naučili. - Mogu li da te pratim - upita ga Musa - ali da me poučiš onome čemu si ti ispravno poučen?" Ko sanja da je dobio svježe prženu ribu - dobiće neku korist i neko dobro, shodno kazivanju o Isaovoj a.s. trpezi. Pržena riba simbolizira udovoljenje nekoj potrebi, ili uslišanje dove, ili obilnu opskrbu ako je osoba koja to sanja bogobojazna, a ako nije, to simbolizira kaznu da će se na njega spustiti. Ko sanja da male ribe umače u sos, valja ih u brašnu i prži na ulju, to znači da on ulaže svoj imetak u nešto što nema vrijednosti, a što će kasnije imati vrijednosti, ukusa i časti. Kaže se da je pohvalno sanjati ribu , naročito prženu, ukoliko nisu u pitanju male ribe, koje imaju više kostiju nego mesa i koje simboliziraju zategnute odnose između osobe koja ih sanja i njene porodice, kao i na nadanje nečemu što se neće postići. Jedenje usoljene ribe ukazuje na dobro i korist u datom trenutku.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar