Sanjati ševu


Ševa - simbolizira malo dijete. Priča se da je neki čovjek došao Ibn Sirinu i rekao mu: 
- Sanjao sam da imam ranac, da lovim vrapce, da lomim njihova krila i da ih bacam u ranac. 
- Ibn Sirin mu je rekao: - Ti djecu poučavaš Knjizi i igraš se s njima. Priča se i to da je neki čovjek došao Ibn Sirinu i rekao mu: 
- Sanjao sam da sam posegao za ženkom vrapca i htio sam da je zakoljem, a ona je progovorila i rekla mi: 
- Nemoj me zaklati! 
- Na to mu je Ibn Sirin rekao: 
- Traži oprosta od Allaha jer si uzeo sadaku, koju tebi nije dozvoljeno uzimati! 
- Bože sačuvaj, da ja uzmem sadaku! - rekao je čovjek, a Ibn Sirin mu je rekao: 
- Ako ti hoćeš, ja ću ti reći i koliko si uzeo. - A kada je čovjek upitao: 
- Koliko? on je rekao: 
- Šest dir- hema. 
- Istinu si rekao! 
- Rekao je čovjek, i upitao: 
- Na osnovu čega si to znao? 
- Ibn Sirin mu je rekao: 
- Na osnovu toga što vrabac ima šest dijelova, a svakom dijelu odgovara po jedan dirhem. 
Priča se da je neki čovjek došao Ebu Bekru es-Siddiku r.a. i rekao mu: 
- Sanjao sam da u svom rukavu imam mnogo vrabaca i drugih ptica, pa sam ja jednu po jednu vadio, davio i bacao. - Na to mu je Ebu Bekr r.a. rekao: 
- Ti si čovjek koji širi kojekakve vijesti. Boj se Allaha i pokaj se za to !
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar