Izreke i citati o prijateljstvu



“Prijatelj se može uzeti za remek djelo prirode.” Ralph Waldo Emerson

“Jedini način da imaš prijatelje jest da budeš prijatelj.” Ralph Waldo Emerson
“Meni nije potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom, jer to isto moja sjena može da uradi još mnogo bolje.” Plutarh
“Ne hodaj ispred mene, možda neću slijediti. Ne hodaj iza mene, možda neću voditi. Hodaj pokraj mene i samo budi moj prijatelj.” Albert Camus
“Ništa zemlju ne čini tako prostranom kao prijatelji u daljini; oni stvaraju geografske širine i geografske dužine.” Henry David Thoreau
“Prijateljstvo je jedna duša u dva tijela.” Aristotel
“Prijateljstvo nam pokazuje da ni u jednoj tuzi ni radosti nismo sami.” Pam Brown
“Prijatelj se može uzeti za remek djelo prirode.” Ralph Waldo Emerson
“Treba pomoći prijateljima kada im je to potrebno, a ne dokazivati se kad su oni već propali.” Ezop
“Život bez prijateljstva je ništa.” Ciceron
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar