Alija Imamović: Fokusirani smo na rezultat, želimo kvalitet, a ne kvantitet.

Alija Imamović jedan od najboljih bh. atletičara koji je u godini koja je prošla istrčao lični rekord u polumaratonu rezultatom 1:11:06 u Mostaru i osvojio ekipno srebro na balkanskom prvenstvu u polumaratonu u Sarajevu.



Naime, Alija je član AK Novi Grad Sarajevo, a radi pod prismotrom atletske legende i bh. rekordera, a danas trenera Seada Konde.



Ovaj mladi ali veoma uspješan atletičar zadovoljan je rezultatima i sezonom koja je prošla i najavljuje za ovu godinu još bolje rezultate.

"Ponosno bih istakao da je sezona 2018 naša najbolja sezona u dosadašnjoj profesionalnoj atletskoj karijeri. Veoma smo zadovoljni rezultatima koje smo ostvarili. Kao i svaka sezona koja ima svoje uspone i padove, mogao bih biti slobodan i reći, da je sezona 2018 pred nas stavila velike izazove sa kojima smo se uspješno suočili i sezonu priveli kraju", rekao je Alija Imamović.

Dodaje: "Ono na šta sam posebno ponosan je polumaratonsko vrijeme, koje smo značajno spustili u ovoj sezoni, i to nas je dovelo na sami vrh tabele  najboljih polumaratonaca u BiH. Ovim plasmanom iza nas su ostali mnogi poznati atletičari u BiH."

U nastavku smo razgovarali o godini i sezoni koja je prošla, po čemu će biti zapamćena i na šta je ponosan.

"Mogao bih se pohvaliti da je u mojoj dosadašnjoj atletskoj karijeri bilo dosta rezultata i ostvarenih ciljeva na koje sam zaista ponosan. Sezona 2018 ostat će obilježena i zapamćena po polumaratonu u Mostaru, gdje sam ostvario istrčano vrijeme na koje sam jako ponosan (1.11.06. i 1:10:35 ) i od prvog mjesta me djelila samo jedna jedina sekunda. Istako bih još da samo za našu državu Bosnu i Hercegovinu, Srđan Samardžić i ja osvojili (2.mjesto), u tandemu na prvenstvu Balkana u polumaratonu u Sarajevu, što je u zadnji 10 godina prva medalja za BiH u toj disciplini" rekao je Alija Imamović.

Obzirom da je 2018. godina bila veoma uspješna za ovog mladog atletičara dotakli smo se i 2019. godine gdje smo razgovarali o ciljevima i planovima za ovu godinu i sezonu i na šta će se fokusirati.



Šta je o svemu tome rekao Alija pročitajte u nastavku:

"Pripremni period je već počeo, a skupa sa svojom ekipom pravim nove uslove, te radimo na poboljšanju postojećih. Prirodne resurse naše države, kao što su okolne planine, Vrelo Bosne i mnogi drugi koristimo za trening, dok tokom zime idemo u toplije krajeve jer je lakše trenirati. Vrijedno radimo na poboljšanju treninga, oporavka, uvodimo promjene, eksperimentišemo sa novinama, korigujemo ishranu, jednostavno izvlačimo ono što je najbolje i težimo maksimumu. Ekipa i ja vrijedno radimo, zaista ulažemo mnogo truda, i ono što je po meni najbitnije imamo jaku volju, stoga se radujemo narednim izazovima, rekao je Alija Imamović."



Dodaje: "Plan, smjer i strategiju treninga pravi moj trener Sead Kondo, koji mi je ujedno najveća podrška i oslonac, kao i ekipa trenera: Elmir  Čerimagić, Edhem Bajrić, te ekipom trenera iz PFHSC-a Adnan Maljević, Dino Radmilović, Igor Kojadinović, Almir Maljević, radim punom parom na tome i vrlo sam optimistićan u pogledu predstojećih rezultata. Sezona 2019 fokusirana je na polumaraton koji spremamo da trčimo u vremenu između 1:08/1:09, a također za ovu sezonu predviđen je i maraton, a jedna od opcija je Roterdam. Nećemo imati puno trka, jer smo fokusirani smo na rezultat, dakle, želimo kvalitet, a ne kvantitet. Dodatno me raduje i prvenstvo Balkana u polumaratonu i maratonu."

Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar