Andrea Svoboda bh. sportistkinja dostigla vrhunac osvojivši Elit Pro kartu

Mnogi mladi momci i djevojke naše zemlje žele se baviti Bodybuildingom i pored toga što nije toliko razvijen i što nemaju finansijsku podršku ipak uspjevaju ići na takmičenja zahvaljujući ličnom finansiranju i svojim trenerima koji se srčano za njih bore.
 
 
 
Međutim, mlada Sarajka Andrea Svoboda iz tima Terzo, već godinama niže uspjehe, a sve to zahvaljujući svom radu trudu i odricanju. U nastavku pročitajte šta kaže ova mlada, perspektivna i veoma uspješna sportistkinja.
 
1. Možete li nam reći koje ste titule do sada osvojili?
Što se tiče titula prošlogodišnja sezona mi je bila i više nego uspješna... Osvojila sam Državno, Balkansko i još dva takmičenja na kojima sam bila prvo mjesto...
 
2. Također smo saznali za jednu novost koja jako puno znači u Vašem sportu možete li nam reći nešto više o tome i koliko to znači za Vas i generalno za sportiste?
Što se tiče novosti i ja sam u šoku ali onom pozitivnom naravnom, osvojila sam Pro kartu i ušla u svijet profesionalaca bolje rečeno u pro ligu i velika mi je čast jer to ne moze svako.
 
 
 
3. Znate li koliko ovu nagradu ima sportista iz BiH?
Tačnu informaciju vam sada ne bih znala reći ali jako malo ljudi kod nas je osvojilo pro kartu, naš selektor i trener Mirsad Terzo također ima ovu kartu, a sada imam i ja.
 
4. Koliko se država i savez zanima za Vas ali i generalno sportiste?
Smatram da mogu dosta bolje od trenutnog, jer, smatram da se ova sport ipak treba podići na još veći nivo.
 
5. Možete li nam opisati jedan Vaš dan, bilo da odmarate ili imate trening?
Što se tiče treninga tu je stroga disciplina, treniram jako i dajem maksimum na svakom treningu. Kada sam u pripremama slijede dva treninga dnevno uz cardio, tako da generalno slabo imam vremena za izlaske i provode a i nisam taj tip, Radije koristim nedelju za neku kaficu i ugodno druženje sa dragim ljudima. Sve u svemu maksimalno sam predana ovome i uživam u tome što radim
 
6. Obzirom da pripadate timu Terzo, koliko Vam znači njihova podrška i šta su rekli na uspjeh...?
Da dio sam Team-a Terzo Gym i oni me vode, od početka karijere, moji treneri Željka Estebane Terzo i Mirsad Terzo su također zaslužni za moje uspjehe, je oni vode računa da na bini budem savršena iako sam ja ponekad tvrdoglava i hoću da uradim po svom ali uskladimo se i poslušam savjet za svoje dobro.
 
 
 
7. Kako ste nam već rekli da jako puno trenirate i da nemate puno vrmena možete li nam reći nešto o Vašem ljubavnom životu?
Što se tiče ljubavi jako je teško nači partnera koji ce me podržavati i pratiti kroz život, tako da sam trenutno sama. Nemam neki specijalan ti muškarca, mada me jako privlače muskarci koji se bave boksom ili MMA borilačkim vještinama.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar