Fotografija vjenčanja koja je rasplakala svijet

Fotografije mladenaca s vjenčanja uvijek su prelijepe, ali najviše se priča o onim fotografijama koje su napravljene u pravom djeliću sekunde i koje prikazuju sirove, iskrene emocije. 


Fotograf James Day je 30. aprila fotografisao vjenčanje Adriana i Roslyn u Bowralu u Australiji. Mladenci su pozirali dok je sunce zalazilo, a James je onda došao na super ideju. 

"Svjetlost je bila predivna, ali sam u tom trenutku odlučio odbaciti sve što sam znao o fotografisanju. Krenuo sam prema njima i rekao im: 'Prestanite pozirati. Jednostavno uživajte u svom prvom zalasku sunca kao supružnici'", napisao je James u opisu fotografije koja je postala viralna. 

Zatim je rekao mladoženji da ima pitanje za njega, ali da mora odgovoriti Roslyn. 

"Od milijardi ljudi na planeti, vi ste odlučili provesti ostatak svog života s Roslyn. Možete li joj reći zašto?", pitao ga je James. 

Adrian je šapnuo odgovor svojoj supruzi, a u tom trenutku suze su joj krenule niz lice. I James je u tom trenutku počeo plakati, iako nije znao šta joj je Adrian rekao. 


"To nije nešto što bih trebao čuti. Drago mi je što su to podijelili, ali to je nešto njihovo i privatno je", rekao je James. Nakon sentimentalnog fotografisanja mladenci su napravili zajedničku fotografiju s Jamesom. 

"Fotograf Jesh De Rox mi je jednom rekao da moraš sam biti dirnut ako želiš dirnuti druge. Mislim da je ovo dokaz da je bio u pravu", rekao je James.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar