Vic o plavuši


Uda se plavuša za jednog biznismenovog sina. Počne ona da živi kod njih. I poslijee prve bračne noći obrati se svekrva svojoj novoj snahi:
-Slušaj snaho ja imam svoje jutarnje i dnevne obaveze koje ti moraš da poštuješ. Prvo čim ustanem ja popijem jednu kafu, pa drmnem rakijicu. Zatim ako vidiš da imam karfiol na desnom uhu to znači da sam raspoložena za priču i da ti meni slobodno možeš ponuditi kafu i tako to, ali ako vidiš karfiol na lijevom uhu ne diraj me tada sam bijesna kao pas i mogu da ujedam. Razumiješ?
Odgovara plavuša:
-E pa draga moja svekrvo ja imam isto svoje jutarnje obaveze. Prvo čim ustanem popijem kafu, pa drmnem jednu rakijicu, pa tresnem još jednu rakijicu, pa kad tresnem i treću rakijicu, onda me boli ku*ac na koje ti uho mećeš svoj karfiol.
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar