Vic o kompjuteru

Doživio informatičar brodolom i našao se na pustom otoku. Dani, mjeseci su prolazili i vidi ovaj da ga nitko neće spasiti, počne on graditi nekakvu kolibu. Složio on sebi kolibu, i ono fino zaspao... Kad ujutro se probudi a iznad njega stoji ženska ono plavuša, sisata, vitka ... i kaže ona njemu:
- "Hajde ti dođi kod mene ja sam tu s druge strane otoka."
Došli oni kod nje kad vidi on, velika kuća, sve sreno, peć, frižider... Pita on nju:
- "Pa otkud ti sve to?"
- "Ma to sam sve pokupila s broda prije nego je potonuo..."
e unutra, ona njega fino nahrani... Kaže mu neka se istušira, kad ono ima ona i toplu vodu ... bojler na generator... Istušira se on,izađe van, a ono ženska skine grudnjak pa gačice ... i kaže mu:
- "E sad ću ti dati ono što cekas vec 6 mjeseci."
A informaticar će:
- "Nemoj me zezat da imaš i internet!!!"
 
Share on Google Plus

0 komentari:

Objavi komentar